Monday, June 10, 2013

"Cara Seorang Muslimah Mengenali Bakal Suami"

Bismillahirrahmanirrahim


Sharing is caring....ini yang cuba saya amalkan, semoga ALLAH redha. Di bawah ini saya share sebuah 'bingkisan' buat semua muslimah yang dirahmati ALLAH. Ustazah Fatimah Syarha......saya memang meminati beliau sejak membaca novel islamik bertajuk 'Tautan Hati'.....novel yang membuka minda saya tentang indahnya takdir ALLAH bila bercinta kerana ALLAH. Memang itu yang saya harapkan, memegang prinsip hidup mahu bercinta selepas kahwin......In Shaa ALLAH. Semua yang berlaku sebelum ini merupakan 'teguran' dari ALLAH supaya saya kembali pada-NYA. Alhamdulillah ALLAH menyelamatkan saya dari terus terpedaya dengan cinta dunia. Jom sama-sama mengambil hikmah. 




 Saya bukan perempuan yang baik TETAPI saya berusaha untuk menjadi muslimah yang solehah.....Ya ALLAH rahmatilah kami......kurniakan kami hidayah-MU.....kami rindu cinta-MU.....Amin Ya Rabbalalamin.





No comments:

Post a Comment