Sunday, May 19, 2013

Tuhan.......Kuatkan Daku

Bismillahirrahmanirrahim




Tuhan kuatkan aku, lindungiku dari putus asa

Tiada daya upaya melainkan kembali pada ALLAH
Merintihlah pada-NYA
DIA Maha Mendengar segala keluh resahmu
Aku bukan sempurna
Diriku penuh dengan kekurangan
Kadang aku jua yang menanggung salah
Sedangkan telah kucuba sedaya mungkin
Tidak ku peduli letihnya bahu memikul
Tidak kupeduli lelahnya aku
Berusaha menyempurnakan tugas sebaik mungkin
Namun ini yang kuterima.......sungguh aku lemah Ya ALLAH
Ujian demi ujian mendatang
Menangisnya hati ini tiada siapa peduli
Hanya Engkau Yang Memahami
Pangkat dan kuasa menjadi sandaran
Aku redha Ya ALLAH
Sinarilah hati ini dengan kesabaran
Perjuanganku takkan berhenti dengan mudah


4 comments:

  1. amin....amin..amin...!!


    p/s : dpt sambung pjj utk kos apa dear? bagus laa...tahniah dari jaa ekkk? nanti bila gi kursus intensif next year boleh jumpa....hihi... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih :).....ambik pengurusan (organisasi)....hehe tulah arap2nya....nk jupo lo ni pun bleh..kijo kb tu gak hehe

      Delete
  2. ada sesuatu jaa nk tnya :

    1. kenapa tak letak button followers? jaa nk follow blog ini juga, tp xde button.

    2. kenapa tak buang 'word verification' kat kotak komen? kalo dibuang tentu lebih ramai yg akan komen2 nanti...

    p/s :sekadar pemberitahuan, jgn marah jaa pulak ekkk....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak marah langsung pun hehe.....thanks bg komen....sbnarnya dah try buat tp x jadi2....In Shaa ALLAH try lagi

      Delete