Wednesday, July 31, 2013

Teringin Sangat

Bismillahirrahmanirrahim

Ya ALLAH.........teringin sangat.......apa kes ni Cikdaa oooooiiiiiii.......teringin mendanyer......meh nak habaq sat......saya teringin sangat-sangat nak memiliki ini


Yabedabedu.....inilah album terbaru kumpulan Hijjaz.....JANJI......seperti biasa Hijjaz tak pernah mengecewakan......lagu-lagunya sangat meyentuh hati ini. Saya meminati Hijjaz sejak dulu lagi.....(Mood: rindu sahabat yang sama-sama meminati Hijjaz dan sentiasa menemani saya setiap kali pergi tengok show Hijjaz).

Sape yang bermurah hati nak bagi saya album ni? Hehe....just kidding.......hasrat hati nak memiliki juga album ni satu hari nanti.....In Shaa ALLAH.

Lagu yang saya letak dalam blog ni pun merupakan salah satu lagu yang ada dalam album JANJI.

No comments:

Post a Comment